Friday, July 15, 2011

aku gagal



Aku adalah yang deritanya tak mampu dicerita

aku adalah yang sakitnya sukar difahami semua

aku adalah yang ditakdirkan untuk diuji di atas bumiNya


air mataku mula mengalir menatap sesalan diri yang tak mungkin boleh berubah

aku tidak mengerti mengapa aku diuji seberat ini

walaupun aku cuba menyembunyikannya di dalam senyuman kelam

Sedih dan penderitaan


aku telah hancurkan impianku

dan kedua ibu bapa ku



sabar dan sabar,

aku berusaha menghentikan

tetapi aku adalah insan bukan malaikat cemerlang

saat tenagaku habis

maka sakitku kembali datang


sampai waktu aku menyedari

sabar memang satu keperitan walau disembunyi dengan riangnya diri

maka pujuklah jiwa, damailah hati

andai semua ini tidak berakhir dalam kehidupanku ini,

semuanya pasti berakhir tatkala aku mula sedar gagal kali ini

tak beerti aku gagal selama-lamanya...


sesungguhnya aku dah wat yang terbaik... aku berdoa pada yang esa kuatkan lah semangat ku..

kuatkanlah iman ku untuk aku bertaqwa pada mu Ya Allah.....


keputusan upu dah kuar ari nih.. dan leha adalah di antara calon yang gagal...sedih tapi leha terima dengan hati yang positif minda yang terbuka..... mungkin bukan rezeki leha


insyaallah nanti leha mintak lain wat degree..

boleh wat rayuan lagi.. takpe2 be strong..



sebak gak la.. huhuhuhu adoiiii

mood ari nih redha+mencari ketenangan untuk bangun semula..

petang-petang nih tak dak orang kerrrr?? ermmmm

kadang-kadang kan leha selalu terfikir kenapa orang wat blog nih...sekarang leha baru tahu salah 1 nya cam leha gak la meluahkan apa yang tersirat n apa yang tersurat di hati masing-masing.... nak marah ke nak sedih nak hepy ke semua dalam nih... kan kan..
leha dah rasa lega sikit sekarang bila kite dah luah masalah kite senang lepas nih nak wat keja..
cuma sekarang bukan masanya lagi leha nak share blog leha ngan kengkawan lam fb contohnya.. coz ada sometime tu kita nih manusia lemah yang ada perasaan takut malu n macam2 lagi lah... tak semua orang berani nak separate kan cita diorang kat luar sana.. yang berani tu welldone.. n bravo coz mempunyai tahap keberanian yang tinggi.. leha pun insyaallah 1 hari nanti cewah...

okeh nak out dah.. nak kuar ngan member2 leha yang telah gagal untuk melanjutkan ijzah.. macam best pulak gagal.. hhaahahah bukan apa walau cam na pun.. hidup nih mesti kena jalani jugak kan...so apa pun kita kena hepy..
to my frenz.. bloggerz.. yang sudi membaca entry leha thanks a lot.. luv u olls...

story sepet:

semalam sepet leha dah say sometin dekat leha ..leha tanya sepet 'leha nih kawan sepet ke?" dia kata leha nih kawan dia tapi lebih cikit..... hahahahaha hihihihihi lebih ( muka leha tak leh blah time tuhh aduhhh gila dah aku...hikhik) cikit kat mana.. dia kata mana2 ja.. leha tanya dia bila nak gitau.. dia suh leha tunggu sampai lah hari tu tiba.. hahaha well leha pasti akan tunggu sampai masa tu tiba.. ( bukan janji pastinyerrrr adoiii) hahahaha

ok2
g kedai beli bahulu
leha out dulu........

assalamualaikum........

p/s: jom g kuala perlis layan lok chin bako... dap ngat... nyum3



No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...