Wednesday, February 29, 2012

wordless wednesday

assalamualaikum...
haii peepss.. ehh morning peepss..
eh eh

apesal nih.. ape kes.... 
kes tak leh tido ler nih.. so leha pun BW la pagi-pagi buta nih...
weeee sejuk ngattt, time-time cam nih.. tido memang masyuk la.. hujan jerr sepanjang hari nih
adeyhh tangkap lentok larh...  



cam gini dah leha.. hehe
tengah leha Bw kan.. leha terjah blog adik lyssa.. aduhh jeles sangat nengoknya..
blog adik lyssa ada artis lah add dia.. aduhh memang sakit sangat larh ati leha nih..
ala....... eh apesal bunyi loceng pukul 3.oo pagi nih dekat handphone leha..siap ada picture lagi 
picture bitbit lak tuh... 
 member leha kenakan leha.. diletaknya picture dia dengan set alarm 
pukul 3.oo memang nak mampuh la budak nih.. 
adeyhhh tertibe lak rasa muka merah-merah panas semacam ja...
eh eh iklan pulak..
okeh continue to the main point.. 
mesti nak tahu siapa kan artis tuh.. lawak pun ada gak.. bila leha terjah blog artis nih
blog abg akim.. ----} akim AF7
weeeeeee syiok kan lau da artis follow blog kita.. 
ada hati jugak tuh..
pagi-pagi rabu nih.. saja nak layan jiwang sat.. hehe 
tengok nih kalau dah nama rindu cam gini lah leha.. 
aduh apa pun tak boleh.. 
rindu.. upss sape yerkk... 
urmmm ntah la.. duhai hati jangan lah engkau bersedih..

yerr leha rindu dia.. tersangat rindu pada dia..
kenapa yerr..
macam susah sangat nak hilang..
kawan-kawan leha semua marahkan leha.. 
kenapa nak berharap pada yang tak sudi..
dah..!!
leha dah wat dah.. tapi tak boleh nak lupa lahhh
still lagi miss him..

sebenarnya tak sedih pun.. 

 cuma rindu saja... cam mana yer nak bagi hilang rindu nih..
dia tak special pun.. just looking nice.. heeeh



he doesn't like me.. just act me like a frenz... 
but why he still calling me..just to accompany him when he bored..
no.. its not like that..
heart please .. take care for not to thinking like that anymore..
lonely.. always like that.. even selalu sibuk dengan kawan-kawan,
sibuk dengan family.. sibuk dengan kerja.. 
sesibuk macam mana pun..
saya tetap ingat kan dia...
kenapa ya... dia tak meseg saya pun.. tak call saya pun.. 
call pun 2 hari sekali.. ishh mai mana perasaan tuh ntah..
adeyhhh mati kutu dah nih..korang pernah rasa tak..




adakah saya terlalu berharap pada dia.. adakah saya perlu lupakan dia atau teruskan saja menyanyangi dia.. fuhh menci ngattt.. 
dia.. kalau la awak tahu.. saya akan jaga hati saya untuk awak.. kalau la awak jodoh saya nanti....
saya hanya mengharapkan pada yang 
Esa.. semoga saya akan berjumpa dengan jodoh saya suatu hari nanti 
Insyaallah.....









                     p/s: sepet kerr?? ntah la labu..  


                                                                   luv much_leha


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...