Thursday, June 14, 2012

wordless wednesday


assalamualaikum..

korang still ingat lagi tak kartun nih. Masa kecil-kecil dulu bila abang beli paper utusan malaysia, mana la aku nak tahu sangat pasal politik nih. Satu hape pun tak paham nak baq ang nih.. haha 
So Bila baca paper ja, mesti kartun nih yang aku baca dulu. hihi best kan.






nih la akibatnya apabila streamyx di rumah problem. terus p kfc.. adeyhhh rentas pitis gue.. bukan setakat online siap makan sekali bedal.. aduhhh

tertiba cun pulak. ehh


my lil sis ecah, pegang pensil konon nya study la kan.. padahal dok snap pic.
hampeh betul.. 




budak nih dah jadi boring tahap apa dah.. tunggu sis dia sampai 2 jam. haha

susah nak dapat bersama-sama dengan sis aku nih. biasa la aku kan busy memanjang.. time nih pulak salary masyuk pulak.. ermmm belanja kfc la ke dia..
tertiba kan. sayu je rasa. macam nak nangis pun ada. aku miss much dengan sis aku yang tinggi lampai sorang lagi tuh.. first time jauh dengan family. further study di UIA. syukur alhamdulillah for her. 

*syafiqah senawi*

i know this is too hard for her. but u can do it my gurl. 
now i really miss u so much.. dammm 
take care 


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...