Monday, July 23, 2012

Imagine That I Being A Teacherrr!!!


      

Murid-murid : bangun... selamat pagi cikgu.
Cikgu : Selamat pagi murid-murid..
Murid-murid : cikgu comey la..!!!
Cikgu  : erghh muka blushing gila.ya Allah berikanlah Hambamu kekuatan untuk menempuhi saat-saat getir ini.. "Dalam hati thanks.."urmm
Murid-murid : Cikgu berani yer masuk kelas kami tak takut ker? Muka ala-ala poyo gitu!! plus-plus muka nak macam zizan K.L gengster ...
Cikgu : muka innoncent ja.. dalam hati, eh aku tersilap masuk kelas ke ni..5 seroja betul lah nih... erghhhh

 Am  i dreaming now. Oh no.. unExpected!!!

never i dream about being a teacher..
 "eh tertibe aku rasa nak pengsan. please-please tampar aku cepat" auchhhh
cikgu solehah huuuu ehsemmmm weeeeee

An award that is not finite... thats true about when we ask to him and we pray for him.. actually he always listen to us. Ya Rahman Ya Rahim Ya Malik Ya Qudus. Allah almighty..
alhamdulillah Syukur rezeki di bulan Ramadhan.. tibe-tibe ada benda nak tubit kat mata dah ni.. ishh ni mesti sampah masuk dalam mata aku nih.. huhuuhu nampak sangat nipunye cik leha ehh..

Murid-murid : Cikgu.. jom kita main bola nak tak??
student form 5 asking me to joint them to playing football.. actually football pappperrrr!!!!!!!!
Cikgu : huhuhuu ohh nOOO!!


stay tuned in next entry.
Cikgu Solehah ^_*  





2 comments:

arkuchik solehah said...

http://www.fizgraphic.com/2011/09/freebies-doodle-muslimah-comel.html
thanks to pakcik fiz.. hehe nak doodle comey lotey lagi klik pada pic k.. ohsemmm

Miya said...

gud luck yunk, hope bahagia dan gembira selalu dgan apa ja yang ang lakukan....just be your self k....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...