Monday, July 9, 2012

Pencarian Super Bloglist 2nd Half Year 2012 by Blog Fadzmie.



assalamualaikum.

wah dalam minggu ini saja, kemain lagi ye aku dengan bersegmen bagai. tu tandanya aku betul-betul dalam mood free and diligent. erghh diligent la sangat kan. padahal today is sunday, im always wake up after 12 pm. ishh anak dara ke apa ni. 

seriusly setiap hari ahad ja, macam tu la rutin harian aku. memang tak layak berkahwin lagi kan. nanti sia-sia ja aku kahwin. isteri diceraikan oleh suami kerana bangun lewat. 
ergghh mana tahan. 

ok back to main point. aku memang selalu corner jauh-jauh kan. ok encik fadzmie ni ada buat 1 segmen refer to the banner, setahu aku ini segmen dia yang pertama k. so korang jom la support. tambah-tambah lagi boleh dapat RM 50. uishh siapa yang tak nak duit free kan. 

jom kita usher syarat-syarat dia. 
happy segmen and enjoice.




1 comment:

Unknown said...

arkuchik.blogspot.com

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...