Saturday, August 18, 2012

Syawal Begin 2012

assalamualaikum....
hiphip hooreyy hari ini sudah masuk hari terakhir umat islam di dunia berpuasa and then syawal pula akan menjengah kita.. yeayy alhamdulillah aku masih sempat merasa ramadhan dan juga syawal pada tahun ini..
So story bab raya nih.. dah siap ke persiapan raya uolls.. aku? offcourse la wehh aku kalau bab raya nih memang tak kan miss punya la.. sampai tak sempat nak update blog ha cam gitu lah.. okeh apa-apa pun cik Leha tak nak membebel banyak-banyak.. nuh ketupat dok panggil dah tu....
Andai jarak tidak kuasa berjabat, Setidaknya kata masih dapat terungkap. pertama sekali aku menyusun 10 jari memohon ampun dan maaf sekiranya ada salah dan silap.. terutama kepada keluarga tercinta, sahabat terbaik saya dan kepada rakan-rakan yang mengenali diri ini.. 
kepada sahabat aku yang telah lama terputus ikatan persahabatan.. hari ini dengan rendah hatinya  aku ingin mohon maaf sangat-sangat.. rindunya padamu hanya Allah saja yang tahu.. sahabatku ketahui la aku telah memaafkan segala kesilapan mu.... keadaan aku sekarang nih tak tahu macam mana nak bersemuka dengan mu.. kadang-kadang ego aku terlalu tinggi kadang-kadang aku rasa menyesal kerana aku tidak menjadi seorang sahabat sejati malah aku tidak layak sebenarnya.. sehingga satu hari aku dapat tahu kau bakal menjadi seorang isteri.. Ya Allah gembira nya aku dan demi Allah aku akan doakan kebahagian mu sehingga al-jannah.. maafkan lah kesilapan aku sahabat.. sesungguhnya mengenalimu adalah kenangan paling manis dalam hidup aku.. dan sehingga kini aku tak pernah melupakanmu sahabat aku yang pernah aku sakiti suatu ketika dahulu.....

Dan dengan kesempatan ini saya solehah binti senawi ingin mengucapkan selamat Hari Raya Aidilfitri Maaf Zahir & Batin kepada semua yang mengenali diri ini.. 

alhamdulillah nikmat rezeki yang tidak terhingga.. semoga Syawal ini kita mendapat berkat dan rahmat daripada Nya... semoga kita semua diredhai sambutlah syawal yang mulia dengan hati yang lapang bertafakur dan sujud menyembah kepada yang Ilahi....

weeee Sepanjang Ramdhan terakhir... 

berbuka puasa wif my luvly sis killy di hatyai thailand... dia belanja pulak tu.. ohseemm
first time dating dengan kily berdua saja di oversea.... ohh gegurl  time..

ayam goreng, kurma and lokchin.. 

hotplate. ntah la nama dia. dah 3 kali makan.. Ya Allah sedap sangat.. 
erghh kenyang alhamdulillah..


tengok minyak dia tengah mendidih lagi nih.. macam perut aku gak la.. mendidih dah lapar..

iftar wif killy.. nak jugak iftar aku pun.. haha


pasang pelita depan umah.. 




weeehhooo.. baru balik shoping.. 

taddaaa.....

baju raya kaler yellow.. first time nih.. weee
tak sabar nak pergi kutip duit raya dah ni.. haha padahal dah tua dah.. berangan je lebih.. 


kasut pun nak yellow jugak.. weeeeee



New Born 

haha abang dengan kakak yang tak sabar nak pegang adik baru.. 
Alhamdulillah yang tak terhingga.. abang aku yang pertama baru dapat baby gurl 2 hari lepas.. heeeeh so aku dah ada 8 orang anak.. fuhhh abih la duit raya aku kali nih.. huwaaaa 


Insyaallah kalau diberi kesempatan after raya aku akan update story about my lovely sis.... 
Killy and the bride.. 
actually nak bagitahu aku pun jadi pengantin jugak.. cuma bridemaid ja.. hewhew..





Sesungguhnya Ramadhan kali ini begitu bermakna buat aku.... Selamat tinggal Ramadhan..
                     & Salam Aidilfitri daripada arkuchik Solehah... 





No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...